| | Статистика | 
|---|
 | 
 Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 | 
 | Інклюзивне навчання Інклюзивне навчання –
 це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти 
дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у 
загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно 
орієнтованих методів навчання,
 з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної 
діяльності таких дітей» (Концепція розвитку інклюзивної освіти. Наказ 
МОН від 01.10.2010 № 912). З метою забезпечення рівного доступу до 
якісної освіти інклюзивні освітні заклади повинні адаптувати навчальні 
програми та плани, методи та форми навчання, використання існуючих 
ресурсів, партнерство з громадою до індивідуальних потреб дітей з 
особливими освітніми потребами. Інклюзивне навчання - це система 
освітніх послуг, що базується на принципі забезпечення основного права 
дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, яка передбачає 
навчання в умовах загальноосвітнього закладу. З метою забезпечення 
рівного доступу до якісної освіти інклюзивні освітні заклади повинні 
адаптувати навчальні програми та плани, методи та форми навчання, 
використання існуючих ресурсів, партнерство з громадою до індивідуальних
 потреб дітей з особливими освітніми потребами. Інклюзивна освіта – це 
процес, у якому школа намагається відповідати на потреби усіх учнів, 
вносячи необхідні зміни до навчальної програми та ресурсів, щоб 
забезпечити рівність можливостей. Запровадження інклюзії у сфері освіти 
передбачає розроблення й запровадження широкого спектру навчальних 
стратегій для більш гнучкого реагування на розмаїття потреб учнів. 
Основою концепції інклюзивної освіти є принципи, що всі діти, незважаючи
 на різне культурне й соціальне походження та різні рівні навчальних 
можливостей, повинні мати однакові можливості у навчанні в усіх типах 
закладів освіти. Отже, ідеологія інклюзивної освіти спрямована на 
надання кожній дитині, всім відособленим і вразливим групам можливостей 
для результативного навчання. Інклюзивна освіта є підходом, який 
допомагає адаптувати освітню програму та навчальне середовище до потреб 
учнів, які відрізняються своїми навчальними можливостями.
 Нормативно-правове забезпечення інклюзивної освіти в Україні.doc
 Рекомендації.pdf
 Закон
 України про внесення змін до Закону України "Про освіту" щодо 
особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх 
послуг.doc
 Методичні рекомендації  «Організація психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання».doc
 Методичні рекомендації  педагогічним працівникам щодо роботи з батьками дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання.doc
 Методичні рекомендації  «На допомогу педагогу інклюзивного класу загальноосвітнього навчального закладу».doc
 
 |  |