Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 19.09.2018, 14:29

БОГОДАРІВСЬКА ШКОЛА



Ми навчаємося не для школи, а для життя!
(Сенека Молодший)                                       


Категорії розділу
ШКІЛЬНІ НОВИНИ [1]
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Батьки та діти

        Однією з важливих проблем, над якою працює Богодарівська ЗОШ І-ІІІ ст., є «Учень, школа, батьки на шляху формування всебічно розвиненої особистості». З метою реалізації основних завдань щодо вказаної проблеми в школі створено трикутник батьки (загальношкільний батьківський комітет) – учні (учнівський комітет) – педколектив. Про співпрацю між ними свідчить діяльність у вирішенні поточних питань навчально-виховного процесу , а саме: - забезпечення ремонту шкільного приміщення і класних кімнат. Щорічно проводиться поточний ремонт школи до нового навчального року. В цьому навчальному році за кошти батьків ( 1200 грн) та спонсорів (1500 грн) зроблено ремонт усіх класних кімнатах ( пофарбовано підлогу, двері, вікна) . Силами батьків, учнів, учителів було проведено демонтаж старого приміщення школи, в результаті чого старі будівельні матеріали (цегла, шлакоблок, деревоматеріали) використали для будівництва нового туалету, оплата будівництва (700 грн) була проведена за рахунок батьків. Шкільною інвентаризаційною комісією новобудову було оцінено на суму 4050 грн. слід відмітити активну участь у реалізації даного проекту батьків Задорожню М.Б., Коломійця Ю.М., Трикущенка І.В., Куц Н.О., учнів 7, 9-11 класів. - спільно з батьками та місцевим органом влади вирішено питання щодо забезпечення школи технічною водою (на території школи збудовано новий колодязь) та питною водою (за рахунок батьків відбувається закупівля альтернативної води через ПП «Одинцов» ) - для відкриття комп»ютерного класу батьками, учнями та вчителями в позаурочний час та вихідні дні було зварено грати на вікна та двері, зроблено заземлення, підключено клас до Інтернету. Загальна сума витрат за вказаний об»єм робіт складає близько 400 грн. - вирішено питання щодо забезпечення шкільної їдальні продуктами харчування. Представники батьківського комітету, учкому у визначений день (оскільки в школі навчаються діти з різних сіл) на початку навчального року проводять збір продуктів харчування . Так, у цьому році зібрано 500 кг картоплі, 50 кг цибулі, 30 кг капусти, 30 кг томатів, 20 кг столового буряка, 30 л олії, 40 кг цукру на загальну суму близько 2500 грн. Харчування в їдальні також здійснюється за рахунок спонсора АФ «Краєвид-Агро» (крупи, мука, олія ). Всі учні школи забезпечені одноразовим гарячим харчуванням. - спільна діяльність учнів, батьків, учителів проявляється в організації та проведенні виховних заходів, під час яких налагоджено чергування батьків та представників учнівського комітету. Проведено спільні заходи до Дня знань, Дня учителя, новорічних та різдвяних свят, Дня сім»ї, Дня матері, І етап районного конкурсу «Тато, мама, я – українська сім»я», переможцем якого визнано сім»ю Ніколенко. - з 68 учнів школи - 29 учнів пільгового контингенту. Протягом року триває акція «Милосердя», в ході якої ці учні отримують гуманітарну допомогу від учнівського, батьківського та педагогічного колективу (одяг, взуття, канцтовари) Перед учнівським, батьківським та педагогічним колективом постає ряд проблем, які можна вирішити спільно з Богодарівською сільською радою, районним відділом освіти, Барвінківською райдержадміністрацією.Це: - відкриття оплачуваного краєзнавчого гуртка (в школі створено історико-краєзнавчий музей, відвідувачами якого були і є учні шкіл району, Барвінківського аграрного ліцею, місцеві жителі, представники різних установ та організацій району та області) та спортивної секції (учні школи є переможцями районних спартакіад, змагань з різних видів спорту); - встановлення контролю з боку правоохоронних органів за дисципліною і порядком у вечірній час, під час проведення дискотек у сільському будинку культури, так як школа розташована поблизу магазину, який реалізує спиртні напої та тютюнові вироби; - участь учнів у районних заходах (предметні олімпіади, фестивалі, конкурси, спортивні змагання) часто є проблемним через відсутність транспорту (підвіз учнів на такі заходи здійснюється за рахунок батьків). Школа висловлює подяку районному відділу освіти,райдержадміністрації за підвіз учнів до місця навчання, але хотілося б, щоб забезпечувався підвіз учнів і на районні заходи та до Барвінківського НВК, де навчаються і учні 10-11 класів нашої школи.



 
Виховна робота в Богодарівській ЗОШ І-ІІІ ст. здійснюється відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту», Закону України «Про позашкільну освіту», положень «Національної доктрини розвитку освіти», Концепції громадянського виховання, Концепції ООН про права дитини, Указу Президента «Про національну програму правової госвіти», Програми правової госвіти населення Харківської області на 2006-2010 роки, Комплексної програми профілактики злочинності на 2006-2010 роки. Протягом 2006/2009 навчального року Богодарівська ЗОШ І-ІІІ ст. працювала над реалізацією проблеми з виховної роботи «Учень, школа, батьки на шляху до формування всебічно розвинутої особистості». Виконання основних завдань і реалізація основних принципів виховання в школі здійснювалася за такими пріоритетними напрямками:

  • громадянське виховання;
  • родинно-сімейне виховання;
  • правове виховання;
  • військово-патріотичне виховання;
  • трудове виховання;
  • художньо-естетичне виховання;
  • екологічне виховання;
  • моральне виховання;
  • формування здорового способу життя;
  • сприяння творчому розвиткові особистості. Виховання як цілеспрямований процес формування особистості здійснювався за допомогою використання різноманітних прийомів, форм та методів виховної роботи. Їх вибір та ефективне застосування залежало від вікових та індивідуальних особливостей школярів, рівня розвитку дитячого колективу, поєднання методів формування свідомості та поведінки, ефективності самих методів. У виховному процесі класоводи та класні керівники використовували такі групи методів як:
  • методи формування свідомості (роз”яснення, бесіда, лекція, диспут, прикдад); методи формування суспільної поведінки (громадська думка, доручення, створення виховуючих ситуацій);
  • методи стимулювання діяльності та поведінки (змагання, заохочення, покарання);
  • методи контролю та аналізу ефективності виховання .

Кожен класний керівник продовжував працювати з класним колективом по одному з обраних напрямків виховання, використовуючи різні форми організації виховання: масові (читацька конференція, тематичний вечір, літературна вікторина тощо), групові (година спілкування, випуск стінної газети тощо), індивідуальні (позакласне читання, малювання тощо). Найпоширенішою формою організації виховної роботи була індивідуальна робота та година спілкування класного керівника, що проводилася один раз на тиждень. Такі години спілкування були різноманітними за тематикою, пов”язані із життям класу, школи, села, району, області, країни. Головним завданням громадянського виховання є формування свідомого громадянина України. З цією метою було проведено бесіди, години спілкування, конкурси, літературно-музичні композиції «Україно, ти для мене диво» до 16-ї річниці незалежності України, літературно-музичну композицію до Дня української писемності, тематичні уроки-конференції у 10-11 класах "Мої права”, літературно-музичну композицію «Україна – незалежна соборна держава» до Дня соборності України, лінійку Пам»яті до Дня Чорнобильської трагедії Для реалізації головних завдань родинно-сімейного виховання в школі протягом 2008/2009 н.р. відбулися загальношкільні та класні батьківські збори, в т.ч. із залученням працівників ЦРЛ, БРЦССМ, РВ ВС, РВ НС, організовано індивідуальні зустрічі з батьками важковиховуваних учнів, постійно конторолюється положення в неблагополучних сім”ях Шевченко, Явтушенко, відвідано родини, де мешкають діти пільгового контингенту, складено акти обстеження матеріально-побутових умов, обрано класні батьківські комітети, створено загальношкільний батьківський комітет, організовано роботу батьківського всеобучу, складено списки дітей пільгового контингенту, талановитих дітей. Батьки учнів постійно залучалися до участі в класних, загальношкільних та районних заходах , до Дня матері та міжнародного дня сім»ї проведено кулінарний конкурс «За рецептами мам» З метою реалізації завдань військово-патріотичного виховання в Богодарівській ЗОШ І-ІІІ ст. проведено уроки мужності, зустрічі з ветеранами ВВВ до пам”ятних дат району, області, України, спортивні змагання з різних видів спорту на першість школи та району, шкільний похід партизанськими стежками до Дня партизанської слави, спортивно-розважальні ігри до Дня Збройних Сил України,«Козацькі розваги» до Дня Захисника Вітчизни. Трудове виховання спрямоване на формування творчої працелюбної особистості, виховання цивілізованого господаря, виховання дисциплінованості, організованості. Протягом 2007/2008 н.р. організовано чергування в класних кімнатах та школі, проведено трудові десанти по прибиранню закріплених за класами ділянок пришкільної території, ремонт класних меблів по мірі необхідності, постійно надавалася допомога волонтерських загонів по господарству ветеранам ВВВ, людям похилого віку. Завданням художньо-естетичного виховання є озброєння естетичними знаннями, виховання художнього смаку, бажання вносити прекрасне в життя. В цьому напрямку проводилися конкурси малюнків в межах школи та району на запропоновану тематику («Кольори нашого Прапора», «Міжнародний день миру», «70-ти річчя Великого терору», «Я хочу жити в якісному світі», «Тендерна політика», «Моя Україна» та ін.) , конкурс на краще оформлення класного куточка, куточка державної символіки, випуск газет-поздоровлень до Дня учителя, Новорічних свят,8 Березня, Дня сміху, до Всесвітнього дня книги і авторського права, Дня Чорнобильської трагедії . Зміст морального виховання включив принципи норм, які становлять частину духовного життя народу. Це формування таких рис, як доброта, чуйність, милосердя, совість, повага, любов до людей. З цїєю метою учнів школи було залучено до акцій "Милосердя”, «Колосок пам»яті», "Збережемо пам”ять про подвиг”, "Моя земля – земля моїх батків”, "Краса і біль України”, акції допомоги дітям з сімей пільгового контингенту до Міжнародного дня боротьби з бідністю. Екологічне виховання забезпечує підростаюче покоління знаннями про взаємозв”язок природи і суспільства, допомагає зрозуміти багатогранне значення природи для суспільства в цілому і для кожної людини. З цією метою проведено рейди "зеленого патруля” – « Збережи красу природи», виставку-конкурс поробок із природного матеріалу. На реалізацію мети напрямку "За здоровий спосіб життя” в школі забезпечено шкільний режим, контролюється дотримання санітарно-гігієнічних норм, проведено профілактичне обстеження учнів, постійно поновлювався стенд "За здоровий спосіб життя” матеріалами, наданими Барвінківським районним центром соціальних служб для молоді, ЦРЛ, проводилася антитютюнова та антиалкогольна пропаганда на уроках біологіі, медико-санітарної справи, годинах спілкування, у учителями фізичної культури проведено Олімпійський урок, загальношкільний похід екологічними стежками до Дня фізкультури та спорту, до Всесвітнього дня здоров»я організовано спортивно-розважальні заходи. Правове виховання передбачає реалізацію заходів, спрямованих на попередження злочинності серед молоді, вдосконалення життя учнів без порушень норм моралі, організацію змістовного дозвілля. Так, учні школи стали учасниками диспутів, вікторин на правову тематику, конкурсу малюнків та стінгазет "Права дитини”, в першу неділю вересня 2008 р. проведено відкриті уроки «День права і закону», в листопаді – Місячник правової пропаганди і профілактики правопорушень, в грудні - тематичні години спілкування до Всесвітнього дня захисту прав людини. З учнями постійно проводилися бесіди по застереженню їх від всіх видів дитячого травматизму, важковиховуваних учнів взято на внутрішкільний облік, під час канікул учні школи залучалися до виховних заходів школи та району. Жодного учня школи на обліку у кримінальній міліції немає. Одним з піоритетних напрямків виховної роботи є сприяння творчому розвиткові особистості. Про це свідчить активна участь учнів школи в класних, загальношкільних та районних заходах. Справжнім святом стали такі заходи, як загальношкільний усний журнал «З книгою в дорогу знань» до Всеукраїнського дня бібліотек , концертна програма до Дня учителя, святковий ярмарок «Козацькому роду нема переводу» до Дня українського козацтва, Осінній бал, новорічний ранок та вечір відпочинку для старшокласників, конкурс ораторського мистецтва, «Учень року-2008», музичне вітання для жінок «Кодна жінка із весною схожа до Міжнародного дня прав жінок і миру», заходи, присвячені Шевченку, Останній дзвоник. Також у школі проводиться профорієнтаційна робота серед учнів 1-11 класів. В залежності від вікової категорії школярів класоводами та класними керівниками організовуються години спілкування, тренінги, тестування щодо вибору майбутньої професії, зустрічі з представниками різних навчальних закладів, на інформаційному стенді розміщується інформація щодо вибору професії, навчальні заклади, де можна продовжити навчання. Однією із важливих ланок процесу виховання став шкільний музей. При музеї створено Раду музею, працюють 6 екскурсоводів – Шкаревський В»Чеслав, Полуніна Марія – учні 7 класу, Коваленко Аліна, Куц Лілія – учні 10 класу, Підченко Ольга – учениця 11 класу. Ними були проведені оглядові екскурсії для учнів школи , гостей. Постійно триває робота по поповненню музею експонатами та систематизація матеріалів про рідне село. Складовою частиною виховної роботи стало шкільне самоврядування – учнівський комітет, який очолив учень 11 класу Диркач Дмитро . Комісіями учкому постійно проводилася перевірка стану учнівських зошитів, підручників, щоденників, підготовка учнів до занять, контроль за порушниками дисципліни в школі, перевірка санітарно-гігієнічного стану учнів та класних кімнат, допомога в організації і підготовці виховних заходів школи. Слід відзначити, що найактивнішу участь у житті школи взяли такі учні: Апостол Каріна (7 клас), Шкаревський В”ячеслав , Задорожня Аліна, Полуніна Марія (7 кл.), , Куц Лілія , Коваленко Аліна (11 клас)/. З боку адміністрації школи постійно контролювався виховний процес по класах, який здійснювали класні керівники та класоводи. Аналіз цієї роботи показав, що процес виховання перебуває на належному рівні в 1 (класовод О.М.Лукашина), ), 3 (класовод Т.О.Топал), 7 (класний керівник О.І.Спиця) , 11 (кл.кер. Л.О.Столярова), іншим класним керівникам на засіданні методоб”єднання класних керівників було вказано на недоліки в роботі і шляхи їх подолання.


РОБОТА  З  БАТЬКАМИ І ГРОМАДСЬКІСТЮ

 

                  З а х о д и

Дата

Відповід.

Продовжити засідання університету педагогічних знань для   батьків 

 

 Протягом року

ЗДНВР

Організація  загальношкільних та класних батьківських зборів  

 За окремим планом

Директор

Організація  роботи  консультативного пункту для  батьків, які  мають труднощі у сімейному  вихованні  дітей

Протягом року

ЗДНВР

Опрацювання оперативної  інформації з батьківських зборів  про  зауваження, пропозиції та побажання батьків щодо поліпшення навчально-виховного процесу.

09

12

03

05

Директор

Надання матеріальної допомоги сім’ям з метою поліпшення  відвідування дітьми школи, своєчасне інформування батьків про відсутність  дітей на заняттях

По мірі потреби

ЗДНВР

Планування проведення рейдів у сімї учнів з метою:

-        вивчення матеріального стану та  умов  для навчання,

-        відвідання сіме учнів, які навчаються на низькому рівні,

-        відвідання сімей, де є учні пільгових категорій, кризові сім»ї

По мірі потреби

 

 

 

Громадський інспектор

Організація чергування батьків під час проведення позакласних  заходів, вечорів тощо

Згідно плану ВР

ЗДНВР

Проведення анкетування батьків з питань  з питань використання варіативної складової навчального плану та допрофільної та профільної освіти

Травень

Директор

Залучення всіх батьків до підготовки школи до нового навчального року

Літо

Директор

Провести зустріч з батьками майбутніх першокласників. Обговорити питання підготовки дітей до навчання в школі

Травень

Т.О.Топал

Провести вивчення здібностей і  творчих обдарувань  молодших школярів. Допомогти батькам скласти програми розвитку дітей

1 семестр

Учителі початкових класів

Організувати спільну роботу з відділами  у справах неповнолітніх,  сім’ї  та молоді , БРЦССМ, ЦРЛ, РВВС

Протягом року

Дирекція школи

Провести заходи спрямовані на виконання Програми  правової освіти населення, Комплексної програми профілактики злочинносі,Державної цільової програми роботи з обдарованою молоддю

 

Протягом року

ЗДНВР

Провести  консультації для батьків з метою  роз’яснення  шкідливості  тютюнопаління , наркоманії серед учнівської молоді

Протягом року

Класні керівники

Продовжити співпрацю з  потенціальними спонсорами

Протягом року

Директор

Інформувати батьків про нормативні документи в системі освіти

Протягом року

Адміністрація


Пошук
Корисні посилання

Барвінківський районний відділ освіти

Президент

Верховна рада

Комітет державної премії України

Професійно-технічна освіта в Україні

dak-print.com.ua

www.useti.org.ua

Всеукраїнський тестовий портал

www.vstup.info

Євро 2012


Copyright MyCorp © 2018