Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Інклюзивне навчання Інклюзивне навчання –
це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти
дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у
загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно
орієнтованих методів навчання,
з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної
діяльності таких дітей» (Концепція розвитку інклюзивної освіти. Наказ
МОН від 01.10.2010 № 912). З метою забезпечення рівного доступу до
якісної освіти інклюзивні освітні заклади повинні адаптувати навчальні
програми та плани, методи та форми навчання, використання існуючих
ресурсів, партнерство з громадою до індивідуальних потреб дітей з
особливими освітніми потребами. Інклюзивне навчання - це система
освітніх послуг, що базується на принципі забезпечення основного права
дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, яка передбачає
навчання в умовах загальноосвітнього закладу. З метою забезпечення
рівного доступу до якісної освіти інклюзивні освітні заклади повинні
адаптувати навчальні програми та плани, методи та форми навчання,
використання існуючих ресурсів, партнерство з громадою до індивідуальних
потреб дітей з особливими освітніми потребами. Інклюзивна освіта – це
процес, у якому школа намагається відповідати на потреби усіх учнів,
вносячи необхідні зміни до навчальної програми та ресурсів, щоб
забезпечити рівність можливостей. Запровадження інклюзії у сфері освіти
передбачає розроблення й запровадження широкого спектру навчальних
стратегій для більш гнучкого реагування на розмаїття потреб учнів.
Основою концепції інклюзивної освіти є принципи, що всі діти, незважаючи
на різне культурне й соціальне походження та різні рівні навчальних
можливостей, повинні мати однакові можливості у навчанні в усіх типах
закладів освіти. Отже, ідеологія інклюзивної освіти спрямована на
надання кожній дитині, всім відособленим і вразливим групам можливостей
для результативного навчання. Інклюзивна освіта є підходом, який
допомагає адаптувати освітню програму та навчальне середовище до потреб
учнів, які відрізняються своїми навчальними можливостями.
Нормативно-правове забезпечення інклюзивної освіти в Україні.doc Рекомендації.pdf Закон
України про внесення змін до Закону України "Про освіту" щодо
особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх
послуг.doc Методичні рекомендації «Організація психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання».doc Методичні рекомендації педагогічним працівникам щодо роботи з батьками дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання.doc Методичні рекомендації «На допомогу педагогу інклюзивного класу загальноосвітнього навчального закладу».doc
|
|